Informacja

PAKIET SYLWESTROWY

27.12.2024-2.01.2025
(min 5 noclegów)

W cenę wliczono:

  • 5 noclegów  w komfortowych pokojach
  • 5 tematycznych śniadań w formie stołu szwedzkiego
  • W wybrany dzień obiadokolacja serwowana
  • W wybrany dzień obiadokolacja w formie bufetu
  • W wybrany dzień  animację dla dzieci w godzinach 17.30-20.30
  • W wybrany dzień wieczorny poczęstunek z grzańcem na barze…
  • 31.12.2024r  obiadokolacja z  lampka szampana
  • Dostęp do strefy relaksu (sauna sucha oraz mini siłownia)
  • Dostęp do jacuzzi (jacuzzi zewnętrzne)
  • Codzienne projekcje bajek z popcornem i gorącą czekoladą
  • Internet bezprzewodowy na terenie całego obiektu
  • Parking
  • Opłatę klimatyczną
  • Podatek VAT
  • Nieodpłatną przechowalnie sprzętu narciarskiego wraz z suszarką do butów

Zniżki:

  • Pobyt powyżej 10 dni –5 %
  • Zniżki  do strefy basenowej Gorący Potok
  • Zniżki na bilety do Termy Bania
  • Zniżki na bilety do Term Chochołowskich
Upust – 5% przy wykupieniu Pakietu Świątecznego
oraz Pakietu Sylwestrowego

Dodatkowe informacje:

  • doba hotelowa trwa od godz. 16.00 do 11.00
  • dzieci do lat 3- pobyt GRATIS – bez świadczeń
  • na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów
  • nie akceptujemy zwierząt
  • zastrzega się możliwość zmiany programu
  • istnieje możliwość przedłużenia pobytów
Start pakietu za:
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
PAKIET OBECNIE AKTUALNY

Ceny pakietów:

Pokoje 2 os. typu standard:

  • 409zł– osoba dorosła/doba
  • 329zł- dzieci od 3 do 10 lat/doba

Pokoje 2 os. typu deluxe:

  • 419zł – osoba dorosła/doba
  • 339zł- dzieci od 3 do 10lat/doba

Pokoje 4 os. typu studio standard

  • 419zł – osoba dorosła/doba
  • 339zł- dzieci od 3 do 10lat/doba

Studia o podwyższonym standardzie ( 4-5 osobowe):

  • 429zł – osoba dorosła/doba
  • 349zł – dzieci od 3 do 10 lat/doba
Bezpieczny Hotel

Zasady bezpieczeństwa w Pensjonacie

Rezerwacja on-line

Sprawdź wolne pokoje

 
Pensjonat Silverton Białka Tatrzańska

RECEPCJA

  • Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość
  • Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi
  • Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę klienta
  • Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych/ przyłbicach oraz jednorazowych rękawiczkach
  • Zapewniamy dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym
  • Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed  rozpoczęciem procesu meldunku
  • Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników
  • Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o stosowanie się do wytycznych
  • Istnieje bezwzględny zakaz przebywania  w pokoju hotelowym lub apartamencie osób niezameldowanych
  • Na bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi
  • Codzienne ozonujemy, wietrzymy i  dezynfekujemy całą przestrzeń Recepcji

POKOJE

  • Ozonujemy oraz dezynfekujemy każdy pokój hotelowy, bądź apartament po wyjeździe Gości
  • Wietrzymy pokoje hotelowe oraz apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
  • Każdy pokój hotelowy lub apartament jest generalnie sprzątany , a wszystkie powierzchnie takie jak blat, klamki, włączniki, pilot do telewizora oraz wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa) są dezynfekowane przez Naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi
  • Pracownicy sprzątający pokój lub apartament są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego pokoju lub apartamentu
  • W trosce o bezpieczeństwo, usunęliśmy z pokoi oraz apartamentów zbędne przedmioty i dekoracje, informatory
  • Zapewniamy możliwość zakupu na recepcji maseczek ochronnych i płynów do dezynfekcji

Serwowanie posiłków

I ETAP

Gastronomia w pokojach / apartamentach

  • Zapewniamy możliwość zamówienia posiłków z odbiorem osobistym przez gościa lub z możliwością dostawy w określonych godzinach do pokoju / apartamentu

II ETAP

Uruchomienie gastronomii

  • Codziennie ozonujemy pomieszczenia ogólnodostępne
  • Codziennie wietrzymy pomieszczenia ogólnodostępne
  • Przed wejściem na jadalnię  udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, a Gości prosimy o dezynfekcję rąk
  • Przed wejściem do restauracji każdorazowo mierzymy Gościom temperaturę (bezdotykowym termometrem). W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych Gość nie może przebywać w przestrzeni restauracyjnej
  • Pracownicy kuchni wykonują swoje obowiązki wyposażeni w maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki
  • Ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach
  • Dezynfekujemy stoliki, krzesła i zastawę stołową po każdym Gościu
  • Kucharze oraz pracownicy kuchni pracują w maseczkach ochronnych, jednorazowych rękawiczkach
  • Na terenie kuchni i zaplecza gastronomicznego udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy regularnie myją i dezynfekują ręce oraz swoje stanowiska pracy
  • Regularnie odkażamy całą przestrzeń kuchenną
  • We współpracy z dostawcami dbamy o bezpieczeństwo dostaw produktów do części kuchennych. Dostawcy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu

 SPOSÓB OBSŁUGI GOŚCIA

  • Na jadalni  udostępniamy bogaty zestaw śniadań i obiadokolacji , które są serwowane przez kelnera. Gość nie ma bezpośredniego kontaktu z bufetem,
  • Posiłki oraz ciepłe napoje serwujemy na zastawie. Zapewniamy metalowe sztućce oraz szkło do napoi zimnych, które regularnie wyparzamy i dezynfekujemy
  • Napoje podajemy do stolików
  • Brudna zastawa ze stołów jest zbierana podczas nieobecności gościa przy stoliku
  • Wprowadziliśmy podział serwowania posiłków na tury z przerwą na dezynfekcję stolików

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji i przed windami udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, miejsca te również systematycznie ozonujemy
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie ozonujemy, wietrzymy oraz dezynfekujemy
  • W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy windy oraz toalety, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych

 PRACOWNICY

  • Wszyscy pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych, odzieży ochronnej. Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk
  • Przed wejściem do obiektu, mierzymy temperaturę każdemu pracownikowi. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, pracownik jest natychmiastowo oddelegowany do domu
  • Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników
  • Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów