...

Plac zabaw dla dzieci

Plac zabaw na zewnątrz wyposażony w jeździki, hulajnogi, rowerki do lat 3

Klub Kubusia Puchatka

Klub Kubusia Puchatka – plac zabaw w wewnątrz budynku

Pokoje typu studio

Studia

Piękna okolica z dala od głównej drogi

Przepiękna Okolica

Udogodnienia Dla Dzieci

Dla naszych młodszych gości przygotowaliśmy zewnętrzny plac zabaw z huśtawkami, domkiem oraz zjeżdżalnią, a także trampolinę, na której dzieci mogą dać upust swojej energii. Również wewnątrz nie zabraknie atrakcji dla maluchów, ponieważ tuż obok Sali kominkowej znajduje się sala zabaw dla naszych najmłodszych wczasowiczów pełna zabawek i niekończącej się rozrywki.

Moc atrakcji i udogodnień

  • Klub Kubusia Puchatka – plac zabaw w wewnątrz budynku
  • Plac zabaw na zewnątrz wyposażony w jeździki, hulajnogi, rowerki do lat 3
  • Łóżeczko turystyczne z materacem dla małego dziecka
  • Pościel w łóżeczku dla małego dziecka
  • Dodatkowe poduszki dla dzieci
  • Dodatkowe koce dla dzieci
  • Czajnik do zagotowania wody
  • Wanienka do kąpieli dziecka
  • Krzesełko do karmienia dla dzieci
  • Podgrzewacz do butelek lub słoiczków
  • Przewijak
  • Możliwość wypożyczenia wózków spacerowych dla dzieci/ zimą sanek
  • Nocnik

Okazje i specjalne atrakcje dla najmłodszych

Specjalne Hallowen Menu i nie tylko !

Zima dla najmłodszych: Od specjalnego menu aż po zimowe atrakcje z Mikołajem włącznie !

Pensjonat Silverton Białka Tatrzańska

RECEPCJA

  • Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość
  • Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi
  • Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę klienta
  • Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych/ przyłbicach oraz jednorazowych rękawiczkach
  • Zapewniamy dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym
  • Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed  rozpoczęciem procesu meldunku
  • Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników
  • Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o stosowanie się do wytycznych
  • Istnieje bezwzględny zakaz przebywania  w pokoju hotelowym lub apartamencie osób niezameldowanych
  • Na bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi
  • Codzienne ozonujemy, wietrzymy i  dezynfekujemy całą przestrzeń Recepcji

POKOJE

  • Ozonujemy oraz dezynfekujemy każdy pokój hotelowy, bądź apartament po wyjeździe Gości
  • Wietrzymy pokoje hotelowe oraz apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
  • Każdy pokój hotelowy lub apartament jest generalnie sprzątany , a wszystkie powierzchnie takie jak blat, klamki, włączniki, pilot do telewizora oraz wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa) są dezynfekowane przez Naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi
  • Pracownicy sprzątający pokój lub apartament są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego pokoju lub apartamentu
  • W trosce o bezpieczeństwo, usunęliśmy z pokoi oraz apartamentów zbędne przedmioty i dekoracje, informatory
  • Zapewniamy możliwość zakupu na recepcji maseczek ochronnych i płynów do dezynfekcji

Serwowanie posiłków

I ETAP

Gastronomia w pokojach / apartamentach

  • Zapewniamy możliwość zamówienia posiłków z odbiorem osobistym przez gościa lub z możliwością dostawy w określonych godzinach do pokoju / apartamentu

II ETAP

Uruchomienie gastronomii

  • Codziennie ozonujemy pomieszczenia ogólnodostępne
  • Codziennie wietrzymy pomieszczenia ogólnodostępne
  • Przed wejściem na jadalnię  udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, a Gości prosimy o dezynfekcję rąk
  • Przed wejściem do restauracji każdorazowo mierzymy Gościom temperaturę (bezdotykowym termometrem). W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych Gość nie może przebywać w przestrzeni restauracyjnej
  • Pracownicy kuchni wykonują swoje obowiązki wyposażeni w maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki
  • Ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach
  • Dezynfekujemy stoliki, krzesła i zastawę stołową po każdym Gościu
  • Kucharze oraz pracownicy kuchni pracują w maseczkach ochronnych, jednorazowych rękawiczkach
  • Na terenie kuchni i zaplecza gastronomicznego udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy regularnie myją i dezynfekują ręce oraz swoje stanowiska pracy
  • Regularnie odkażamy całą przestrzeń kuchenną
  • We współpracy z dostawcami dbamy o bezpieczeństwo dostaw produktów do części kuchennych. Dostawcy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu

 SPOSÓB OBSŁUGI GOŚCIA

  • Na jadalni  udostępniamy bogaty zestaw śniadań i obiadokolacji , które są serwowane przez kelnera. Gość nie ma bezpośredniego kontaktu z bufetem,
  • Posiłki oraz ciepłe napoje serwujemy na zastawie. Zapewniamy metalowe sztućce oraz szkło do napoi zimnych, które regularnie wyparzamy i dezynfekujemy
  • Napoje podajemy do stolików
  • Brudna zastawa ze stołów jest zbierana podczas nieobecności gościa przy stoliku
  • Wprowadziliśmy podział serwowania posiłków na tury z przerwą na dezynfekcję stolików

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji i przed windami udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, miejsca te również systematycznie ozonujemy
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie ozonujemy, wietrzymy oraz dezynfekujemy
  • W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy windy oraz toalety, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych

 PRACOWNICY

  • Wszyscy pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych, odzieży ochronnej. Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk
  • Przed wejściem do obiektu, mierzymy temperaturę każdemu pracownikowi. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, pracownik jest natychmiastowo oddelegowany do domu
  • Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników
  • Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów
Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.