1. Pokój wynajmowany jest na doby.
2. Doba hotelowa trwa od godz. 16:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
3. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
4. Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu do obiektu (z góry).
§ 2
1. Gość obiektu nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
2. Osoby nie zameldowane w obiekcie mogą przebywać gościnnie w pokoju od godz. 7:00 do godz. 22:00.
3. Przebywanie osoby niezameldowanej w pokoju Gościa obiektu po godz. 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie osoby niezameldowanej do pokoju Gościa według cen pełnych obowiązujących w dniu dokwaterowania.
4. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
§ 3
1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwia obiektowi niezwłoczną reakcję.
2. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
a) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
b) bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,
c) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie,
d) wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie,
e) obiekt dołoży starań, by w miarę posiadanych możliwości złagodzić wszelkie niedogodności.
2. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa do pokoju regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
§ 4
1. Po zakończonym pobycie każdy pokój podlega sprawdzeniu przez pracownika recepcji w obecności Gościa pensjonatu. Celem wykluczenia ewentualnych szkód.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody w wynajmowanym pokoju niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Gość obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z jego winy lub winy odwiedzjącego go gościa.
4. Za zgubienie lub uszkodzenie karty chip do zamków pobierana jest opłata 50 zł.
5.Sprzątanie pokoi odbywa się co 3 dobę, a podczas 7-dniowego pobytu również zmiana pościeli.
§ 5
1. W pokojach obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 6
1. W przypadku odwołania rezerwacji zadatek w wysokości 30% ogólnej kwoty pobytu przepada w całości. Istnieje możliwość wykorzystania zadatku na inny pobyt w terminie do 2 miesięcy jeżeli anulacja zostanie dokonana najpóźniej 2 tygodnie przed datą rezerwacji.
2. 2. Jeżeli Gość nie dojedzie w dniu rozpoczęcia rezerwacji dalszy pobyt zostanie anulowany.
3. W przypadku wcześniejszego wyjazdu zwracamy 50% wartości niewykorzystanej usługi
4. W przypadku gdy jedna z osób nie dojedzie do danego pokoju to odliczana jest kwota za wyżywienie w wysokości 15 zł za dobę przy pobycie z samym śniadaniem, 35zł za dobę przy pobycie z śniadaniem i obiadokolacją, pozostała część opłaty za pobyt zostaje bez zmian.
Nowa kalkulacja musi być potwierdzona e-mailowo.
5. Po wpłacie zaliczki nie ma możliwości bez kosztowego skrócenia pobytu.
§ 7
1. Zabrania się:
a) wchodzenia w butach narciarskich na teren obiektu oraz wnoszenia nart do pokoju;
b) wprowadzania zwierząt na teren obiektu;
c) palenia tytoniu w całym obiekcie;
d) ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe używania w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
2. W przypadku naruszenia zakazu palenia papierosów i używania otwartego ognia Gość ponosi karę grzywny w wysokości 500 zł.
§ 8
Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenie danych Gościa w bazie danych pensjonatu zgodnie z ustawą z dn. 29.10.1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 z 1997 r., poz. 883 z późn. zm.).
REGULAMIN ZOSTAŁ ZAAKCEPTOWANY PRZEZ WŁAŚCICIELA ORAZ PRACOWNIKÓW PENSJONATU I OBOWIĄZUJE OD DNIA 01.12.2011R.
RECEPCJA
Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość
Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi
Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę klienta
Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych/ przyłbicach oraz jednorazowych rękawiczkach
Zapewniamy dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym
Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem procesu meldunku
Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników
Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o stosowanie się do wytycznych
Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym lub apartamencie osób niezameldowanych
Na bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi
Codzienne ozonujemy, wietrzymy i dezynfekujemy całą przestrzeń Recepcji
POKOJE
Ozonujemy oraz dezynfekujemy każdy pokój hotelowy, bądź apartament po wyjeździe Gości
Wietrzymy pokoje hotelowe oraz apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
Każdy pokój hotelowy lub apartament jest generalnie sprzątany , a wszystkie powierzchnie takie jak blat, klamki, włączniki, pilot do telewizora oraz wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa) są dezynfekowane przez Naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi
Pracownicy sprzątający pokój lub apartament są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego pokoju lub apartamentu
W trosce o bezpieczeństwo, usunęliśmy z pokoi oraz apartamentów zbędne przedmioty i dekoracje, informatory
Zapewniamy możliwość zakupu na recepcji maseczek ochronnych i płynów do dezynfekcji
Serwowanie posiłków
I ETAP
Gastronomia w pokojach / apartamentach
Zapewniamy możliwość zamówienia posiłków z odbiorem osobistym przez gościa lub z możliwością dostawy w określonych godzinach do pokoju / apartamentu
II ETAP
Uruchomienie gastronomii
Codziennie ozonujemy pomieszczenia ogólnodostępne
Codziennie wietrzymy pomieszczenia ogólnodostępne
Przed wejściem na jadalnię udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, a Gości prosimy o dezynfekcję rąk
Przed wejściem do restauracji każdorazowo mierzymy Gościom temperaturę (bezdotykowym termometrem). W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych Gość nie może przebywać w przestrzeni restauracyjnej
Pracownicy kuchni wykonują swoje obowiązki wyposażeni w maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki
Ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach
Dezynfekujemy stoliki, krzesła i zastawę stołową po każdym Gościu
Kucharze oraz pracownicy kuchni pracują w maseczkach ochronnych, jednorazowych rękawiczkach
Na terenie kuchni i zaplecza gastronomicznego udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy regularnie myją i dezynfekują ręce oraz swoje stanowiska pracy
Regularnie odkażamy całą przestrzeń kuchenną
We współpracy z dostawcami dbamy o bezpieczeństwo dostaw produktów do części kuchennych. Dostawcy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
SPOSÓB OBSŁUGI GOŚCIA
Na jadalni udostępniamy bogaty zestaw śniadań i obiadokolacji , które są serwowane przez kelnera. Gość nie ma bezpośredniego kontaktu z bufetem,
Posiłki oraz ciepłe napoje serwujemy na zastawie. Zapewniamy metalowe sztućce oraz szkło do napoi zimnych, które regularnie wyparzamy i dezynfekujemy
Napoje podajemy do stolików
Brudna zastawa ze stołów jest zbierana podczas nieobecności gościa przy stoliku
Wprowadziliśmy podział serwowania posiłków na tury z przerwą na dezynfekcję stolików
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji i przed windami udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, miejsca te również systematycznie ozonujemy
Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie ozonujemy, wietrzymy oraz dezynfekujemy
W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek
Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy windy oraz toalety, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych
PRACOWNICY
Wszyscy pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych, odzieży ochronnej. Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk
Przed wejściem do obiektu, mierzymy temperaturę każdemu pracownikowi. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, pracownik jest natychmiastowo oddelegowany do domu
Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników
Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów